Time fore school

Godmorgon. Gissar på att alla är på väg
till skolan men jag har inte åkt änn. Idag
har jag en vanlig skoldag bara att jag har
gitarr efter och det skall bli jättekul. Nu har
jag ätit en macka och jag är redo för att gå.

En liten komentar
Postat av: Anonym

hejsan, hittade din blogg genom Fokis och klickade mej in här. din blogg är mycket intressant och rolig. kanske ska börja läsa den? :) kika gärna in på min blogg och tyck till om hur jag ser ut i mascara. brukar inte använda det så det är alltid kul att få höra vad ni tycker :) hoppas du har det bra :)

2010-03-01 @ 21:29:15
URL: http://fannileon.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0