En underbar resa!

Hej hej! Hade tänkt att berätta om resan som min klass (5an) gjorde från Tisdag igår, till Onsdag. Först åkte vi bil och sedan var det 2 kilometer att gå med den tunga packningen på ryggen. När man hade kommit fram var det lunch det vill säga mina goda pannkakor.
Efter lunchen var det fritid då började de flesta med att packa upp och sen var det plums i vattnet!^^
Det var rätt kallt i sjön så det var bara att fega, doppa huvudet, skrika och springa upp till bastun...
Man sprang ner och upp några gånger. Jag badade 4 gånger ungefär, mina första riktiga dopp!!
Det fans en liten ö också som vissa (inte jag) simmade ut till. Den är precis under vattenytan så när man står på den ser det ut som om man står på vatten.

Jag simmade inte ut dit för så fort jag tog ett simtag kändes det som om mitt hjärta var en isbit, lite läskigt...
På kvällen så grillade vi först korv och sedan smores. Här kommer ingredienserna:
  • En grillad marshmallows
  • Två mariekex
  • En Noblesse
Åh! Det är så gott men väldigt mycket socker. =D
Det är så skönt att vi är i skogen där man inte behöver bry sig alls om någonting förutom att ha kul. Kan inte bli härligare? På kvällen så var det ett riktigt grillväder, fullmåne och hyfsat varmt. Alla var glada och satt vid bryggan och åt korv och pratade.

Här kommer några andra bilder:

Fullmånen lyser



Bilder från idag

Jag längtar redan dit, detta var sista gången vi åkte dit.

Jag vill bada...

Vattnet var nästan brunt pga allt järn





Såhär såg de 2 k ut. Fast ibland kom det sunk lera också och då fick man se upp så man inte trillade.
Hoppas ni orkade läsa allt. Kram kram

En liten komentar
Postat av: :P

Såhär såg de 2 k ut???? stavas det så??

2010-05-28 @ 18:50:28

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Elsa

Hejsan!

Haha, ne de stavas km men m råkade inte komma med.

Hej då^^

2010-05-29 @ 09:08:25
URL: http://eelsus.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0