fika på stan

Nu har jag precis kommit hem från stan med en kompis. Vi har gått i affärer och fikat. Det var ett perfekt väder för att bara springa runt i stan och sitta och fika.
Ikväll skall jag göra så lite som möjligt men tyvärr måste jag plugga, städa och packa upp några flyttlådor. Sådant som man måste göra när man har flyttat in. Men efter det kan jag bara vila och ha en mysig Lördag.
Fikade på det bästa kafét, Espresso House!
Kladdkaka tröttnar jag "aldrig" på...
Nu skall iaf jag kika igenom en låda som är full av minnen av när jag var liten: teckningar, bilder, olika slags diplom, berättelser och massor av annat som är roligt att kolla på ibland.

Vi ses senare

En liten komentar
Postat av: <3

Du e go du! Kladdkakor med <33

2010-05-29 @ 18:46:37

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: annonym

det ser väldigt gott ut.

2010-05-31 @ 16:32:44

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0