Glass i stora lass!

Nu har jag varit nere på Willys och handlat glass och frysta hallon.
Glassen kostade bara 11 kronor så det var billigt men gott... Jag värmde hallonen och la glassen och hallonen tillsammans. Fins det något godare än iskall glass med varma hallon?
Mums!
Hoppas ni får en bra kväll.

En liten komentar
Postat av: Sandra

Heeej igen, tack för att du gick in på min och min kusins blogg! Din blogg är bra;P

Bara så du vet så har jag kusinernaager med min kusin så om de står Helena så är det hon! Kan inte vi typ följa varandras bloggar? Skulle bli jättetacksam, svara på min och min kusins blogg! och en fråga till, hur får du en bild på dig på headern??;O De ee skiitcoolt och jag vill gärna veta det, tack i förhand

Kramisar

//Sandra^^

2010-05-06 @ 18:26:07
URL: http://kusinernaager.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Anonym

Glass e gött ja!

2010-05-06 @ 18:53:46

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Tawaii

Konichiwa!



Jag och Dizy har startat en rolig liten tävling för alla med blogg. ^^

Man vinner fina priser. (aa) ;3

Anmäl dig på någon av våra bloggar! >.<



XOXO

/ Tawaii

2010-05-06 @ 19:24:38
URL: http://tawaii.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Demis

Varm frukt är blää ._.''

2010-05-14 @ 02:38:52

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0