Oh nej, inte regn!

Godmorgon! Idag så tittade jag på nyheterna. Dem säger att det kommer spöregna efter klockan två.
Jag får sätta på mig varma kläder... Jag orkar inte ha mera regn, men ändå kan jag tycka att det är mysigt. Idag skall jag fika med några kompisar så jag kommer nog inte hem förrän på kvällen.
Här kommer ett par bilder på mina kläder idag.
Jag vet inte var tröjan kommer ifrån, jag fick den för 2 år sedan. Halsband från BikBok.
Ha en bra dag^^

En liten komentar
Postat av: johanssonguron

Hej!

Fin blogg, besök och kommentera gärna våran blogg!



Byebye! (L)

2010-05-12 @ 20:20:43
URL: http://johanssonguron.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: johanssonguron

hehe, kanske lite konstig fråga men hur många besökare har du per dag? :)



Och förresten, du ska väll börja på Casa? I såfall börjar du i våran klass!

2010-05-12 @ 20:24:19
URL: http://johanssonguron.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Demis

Är inte halsbandet från Coccoo?

2010-05-14 @ 02:36:28

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0