Tävlingen är avslutad!

Oupps! Glömde helt av igår att berätta vem som vann tävlingen. Det är... Lina
Grattis Lina, du har vunnit armbandet från Cocoo.se
Jag kommer kontakta dig genom din mail, men tyvärr har hon ingen blogg!
Nya tävlingar kommer.

En liten komentar
Postat av: Liiiiiiina

Jaaaaaaaaaaaaaa!!!

Eelsus, du är bäst!!

<3<3<3<3

2010-05-21 @ 18:46:33

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Ellaaahh<3

Nååå, de e min tur nästa gång !! <3 ;)

2010-05-21 @ 20:56:30
URL: http://ellamee.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Liiiiiiina

Tac så jäääättemycke.

I <3 U

XD

XD

XD

2010-05-23 @ 18:19:39

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0