Johnny depp!!

Hej hej!

Idag har jag varit på bio Alice i underlandet, den var jätte bra och väldigt cool. Det bästa var ju såklart att Johnny depp var med^^ Den bästa skådespelaren och får också alltid dem konstigaste rollerna.
Nu har jag tagit en varm dusch och sitter nu och väntar på att ett program skall laddas ner. Berättar mer om den sen...
Hoppas ni har haft en bra kväll!


En liten komentar
Postat av: Ronjjah

Shiit vilken söt blogg ^^

2010-11-23 @ 22:05:05
URL: http://Ronjjah.devote.se

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: loo

jag såg den för länge sen.

Är det första gången den kommer till Göteborg eller?



Nice Blog

2010-11-25 @ 15:43:46

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0