Bild break!

Helloj!
Som ni kanske märkt så har jag inte lagt upp så roliga bilder på den sista tiden. Det är pga att jag är så deprimerad över att jag inte har den kameran som jag vill köpa och jag är så nära att ha tillräckligt pengar till att köpa den.
Jag vill så gärna ha den och ta massor av fina bilder och lägga upp på bloggen men jag har ingen lust att ta bilder med den kameran jag har nu.

Inte för att den är dålig!!
Därför så har jag bestämt att jag kommer ha en "bild break"
Jag kommer inte lägga upp lika många bilder som förut tills jag har min nya kamera... Idag tog jag faktiskt lite bilder ändå på mina söta kompisar.

Så här kommer dem!







Vad tycks?!

En liten komentar
Postat av: anki

ja tycker bilderna var heelt okej dom va ju super söta (den på dig med kameran) jag e super ledsen att jag ej kan komentera men jag har ju data för bud men får va inne på fre lör sön, men har inget nätvärk på datorn hemma. e hoss mormor morfar

saknar dig hoppas du ej har glömt mig puss.

agnes

2010-10-10 @ 09:30:33
URL: http://ankistyle.blogg,se

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: fannis fotografier

vad vill du ha för kamera? :)

2010-10-17 @ 20:52:14
URL: http://fannilomander.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0