Cernitlera

Hello!!

Bild är ett av mina favorit ämnen och jag tycker det är väldigt roligt att pyssla med. Bild är ju inte bara rita och måla utan innehåller också lera, fotografi, design mm.
Idag gjorde jag en sak som jag har gjort många gånger innan, cernitlera!
Första gången jag gjorde något med cernitlera var faktiskt hemma, vi hade köpt massor av fina färger och vi satt och pysslade med det en lång stund. Jag la faktiskt upp ett inlägg om cernitlera, om ni vill komma dit klicka här.
Detta var då!
Och idag gjorde jag...
En ros, haha!! Jag tycker jag har bättrat mig såååå mycket innan vet jag inte vad jag gjorde^ Cernitlera är så otroligt kul finns att köpa på många ställen tex på Panduro

En liten komentar
Postat av: Sofia

rosen blev ju jättefin :D

2010-10-29 @ 20:43:15

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0