Idag händer det!!

Oj oj oj!!!
Idag är dagen jag skall köpa min kamera, jag vet att jag egentligen skulle köpa den imon men det fick istället bli idag. Jag längtar så otroligt mycket att ta kort och fixa dessutom kommer det komma upp många fina bilder och kanske ett par videos...
Jag har sagt detta förut men jag säger det igen: Kameran jag skall köpa heter Canon EOS 500D och finns att köpa på Elgiganten, expert eller någon annan tekniska affärer.
Nu skall jag äta en god frukost! Skriver när jag kommit tillbaka från basketen om jag inte är för uppjagad att få igång kameran (det är efter basketen vi åker och köper kameran)

En liten komentar
Postat av: Asa

köpte du kamera? Fin blogg!

2010-10-20 @ 23:43:02

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-21 @ 15:39:12
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0