3 timmar på X2000

Godmorgon eller något!

Nu sitter jag i skolan och arbetar... Vi pratar om Fast, flytande eller gas just nu? "Materia på NO är rätt kul!" Snart skall jag äta lunch och om ett par timmar tar jag och Inez tåget till Stockholm med X2000.
Det är inte säkert att jag kommer skriva direkt när jag kommer fram men antagligen på kvällen.

Jag hoppas ni alla får en jätte bra dag!

En liten komentar
Postat av: anki

vi har redan gjort fast flytande och gas på no det gjorde vi i 5:an men de e kul jag holler med haha

vilken klass går du i??



men du har väll inte glömt avslöja vinnaren på din bloggtävling eller!! för du skriver väll vem som har vunnigt på din blogg?? jag e spänd hoppas resan gick bra ♥♥♥

2010-09-17 @ 20:10:06
URL: http://ankistyle.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0