Bilfärden gick bra!

Hej hej!

Dem flesta av er sover nog nu men jag ville bara säga att bilfärden gick bra, bara att det var lite läskigt... Det var helt mörkt ute och det kändes som vi snart skulle krocka! Men det gjorde vi inte som tur var^^

Nu har jag gjort i ordning allt för morgondagen (skolan) så nu måste jag sova, jag kommer vara väldigt trött imorgon!!

Jag hoppas alla mina snälla läsare kommer att sova gott. Kram!



En liten komentar
Postat av: love&peace

Sv: Haha så himla roligt att höra, du kanske inte vet hur jag ser ut men jag kan berätta att jag ler nu^^

Jag gjorde min header i photoshop- men jag råkade ha ett mercedes märke istället för ett peacemärke :o (men det har jag fixat nu), fast jag börjar bli lite less headern så kan kanske ska gör någon ny snart. Just nu vill jag försöka vara så anonym som det går men någon gång kommer det väl upp bilder på mig eller mer information om mig på bloggen^^

2010-09-07 @ 12:11:23
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: love&peace

Cool header du har förresten- dont blame me for the sunshine^^

2010-09-07 @ 12:11:58
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0