Gröna lund!

Hej hej! Idag var det sista dagen i fina Stockholm, imorgon åker vi hem till tråkiga Göteborg. Vi har tillbringat dagen till att vara på Gröna lund. Fast vi stanade inte så länge pga av dåligt väder. Men det var kul iaf! 

Jag åkte inte så mycket för jag var dyngsur men jag åkte kärlekstunneln med min lillkusin Nils som är 3 år. När jag satt i tunneln skojade jag och sa "jag är rädd!" då sa söta lilla Nils "Det är ingen fara Elsa" och tog armen runt mig.
Att ha två söööta kusinbarn, check!! Nu skall jag ta det lugnt och äta glass^^
Ha en mysig kväll!

DAGENS LUNCH PÅ GRÖNA LUND:

En liten komentar
Postat av: anki

jag tänkte på dig i går,

ja tänkte:...

stackars elsa som e på grönan för en gångs skull i vackrastockholm och så regnarde så hära mycket...

stackars dig men de va väll kul en då ♥♥♥

2010-09-19 @ 17:34:06
URL: http://ankistyle.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0