Home!

Igår hade jag jätte roligt! Jag och mina kompisar satt och kollade och film och åt en god middag. Jag kände ett svagt sug att bada men det blev det inget av :D
Idag skall jag (mamma, pappa och Inez) åka hem med bilen till Göteborg, jag vill egentligen stanna här i ett par dagar till men det går tyvärr inte nu när man har skolan :(

Nu kurrar min mage så jag måste gå upp och äta, kram!!


En liten komentar
Postat av: love&peace

Sv: Åh jag blev superglad av din kommentar att du har läst min blogg sen i maj♡ Jättekul och jag hoppas du fortsätter att följa mig^^



Haha jag vinner aldrig heller- burkar oftast komma sist i lottdragningar också :p

2010-09-05 @ 12:47:00
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0