Imorgon är det dags!

För mig att fylla 12!

Japp, imorgon den 28 september fyller Elsa 12 år. Åh vad jag längtar det skall verkligen bli roligt att träffa alla i släkten men det allra bästa är när man vaknar klockan 6 på morgonen och ligger och väntar på att familjen skall komma in med presenter och frukost på en bricka^^
Jag tycker det är en perfekt dag att fylla år på pga att jag inte har några aktiviteter på Tisdagar. På kvällen har vi släktkalas med god middag och annat skoj. Nu har jag massor att förbereda inför imorgon. EX:
  • Städa (dammsuga..... hela huset^^)
  • Duscha inkl. Torka håret och platta det
  • Ladda kamera, mobil och Ipod
  • Duka mm.
Så nu måste jag börja, kram!!


En liten komentar
Postat av: MOAA

Grattis i förskott , ha en toppen födelsedag !:)

kram!

2010-09-27 @ 21:58:57
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Hemlis

Grattis!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-28 @ 09:50:36

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: love&peace

Grattis!

Hoppas att du får en superbra dag^^

2010-09-28 @ 10:50:50
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: ALINE!

hej jag är agnes kompis och hon har just nu data förbud + internet uppkoplingen inte fungerar,så hon kan inte kommentera din blogg tillsvidare.

och hon saknar din blogg jätte mycket (jag pratade precis med henne i telefonen och det var så hon sa att jag skulle skriva så nu har jag väll gjort mitt!)

2010-09-28 @ 15:49:45
URL: http://alliland.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0