Pluggar som en... häst??

Gääääsp! Har nyss ätit en liten middag och nu sitter jag och slappar... Efter en lång vecka i skolan så blir man väldigt trött jag har också haft gympa i en timma. Snart skall jag gå till min kompis antagligen men sen skall jag hem och plugga.
Vissa undrar varför jag pluggar så mycket!
Jag kan svara på det: Jag tycker att det är mycket enklare att bli klar med allt först så man kan göra det roliga senare. När jag säger plugga så är det oftast ca: en timma jag sitter med för det mesta, engelskan.
Då kan jag samtidigt lyssna på musik, prata eller titta på TV. Då koncentrerar jag mig som bäst!

När koncentrerar ni er bäst?

Hoppas ni får en mysig kväll, kram!!



En liten komentar
Postat av: Hw

Sv; juste, lägger till dej snart ;D

2010-09-03 @ 22:03:25
URL: http://wiklundh.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Romana

Svar; Följa, menar du på bloglovin då eller?

2010-09-03 @ 23:08:53
URL: http://romanaarnoldsson.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0