Prov!

Hello!

Jag är hemskt ledsen för jag inte har skrivit på så länge men igår gick internetet sönder (igen)
Men i dag har det funkat som vanligt igen, fast jag har inte kunnat skriva pga att jag har prov imon så jag måste plugga. Provet är i materia och man har ingen aning om vad frågorna är så jag måste läsa på "massor!"

Jag har en del kvar att göra så jag skall redan lägga mig i sängen och fortsätta läsa...
Godnatt!!

En liten komentar
Postat av: Anonym

Hejsan!

Har du tagit en bild som du är jätte nöjd med samt vara med och tävla i min fototävling och få chansen att vinna ett gästinlägg+en länk till din blogg under en vecka?

Klicka på länken nedan och läs mer! KRAM OCH LYCKA TILL!

http://ensara.blogg.se/2010/september/da-kor-vi-igen.html

2010-09-24 @ 13:44:45

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: elin kärlek♥

Hejsan!

Jag har en "dagens blogg" tävling i min blogg!

Jag hade blivit glad om just du ville vara med, om du vinner får du chansen att presentera din blogg i min :) Många kramar / Elin Kärlek

2010-09-24 @ 13:50:14
URL: http://elinamour.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0