Sleepy girl named Elsa!

Efter många skratt blir man trött och det är exakt det jag är! Då är det skönt att veta att man har en fluffig nybäddad säng och krypa ner i. Själv tycker jag det är roligt att bädda sängen om man har mycket prydnader tex: Pynt-kuddar, söta gossedjur och fina filtar. Då blir man mycket gladare när man hoppar i säng:D

Tycker ni om att bädda sängen?

Jag hoppas iaf att ni kommer sova gott så ses vi imon. Godnatt!

En liten komentar
Postat av: anki

mm din säg ser rätt mysig ut, de gör min me jag har också MASSA kuddar och mjukadjur ^^ ♥ de e super gulligt tycker jag, men de e rätt jobbigt att bädda min säg endå

2010-09-15 @ 19:49:53
URL: http://ankistyle.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0