Super frukost!

Grattis min bästa mamma på 50års dagen!

Nu har familjen grattat färdigt min mamma med presenter och kramar. Det är en väldigt fin dag ute så vi kommer nog göra massor av roliga saker. Jag har knappt varit ute i Köpenhamn, när vi kom hit så packade vi bara upp och drack en läsk sedan somnade vi. Om några minuter skall vi ut och äta lunch mm.
Det kommer bli roligt!

Frukosten idag blev... frukt och bär!
Jag uppdaterar ikväll, kram!

En liten komentar
Postat av: love&peace

Sv. Haha tack^^

Oj så roligt för henne, jag skulle också fara utomlands :)

Vad gott med frukt och bär till frukost ^^

2010-10-01 @ 00:44:11
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0