Bilder från spanien (inte många)

Nu var det dags att sätta på sig nattlinnet och krypa ner under alla täcken och kuddar och somna. Imorgon kommer lite bilder från Spanien. Det är inte så många bilder men jag hoppas att ni nöjer er ändå.
Jag vill också säga att om någon nu mera kommenterar så tar ca: 2 minuter för mig att ta reda på vem det är och var denna personen bor.
Man får ju alltid vara redo på att det inte alltid kommer dem bästa och roligaste kommentarerna på sin blogg men nu mera kan jag se direkt vem det är genom att använda personens IP-nummer.
.
Sov sött♥

En liten komentar
Postat av: ...

Hur gör du de?? :O

2011-02-22 @ 16:49:09

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0