Surprise!!!

Hello!!

Då var det dags att avslöja var jag är, kan någon gissa genom denna bild??...

Japp! Jag är i Spanien...
Vi åkte hit på Fredagen och det är därför jag inte har gjort några inlägg.
Just nu sitter solbränd och fin på MC Donald's. Idag har vi varit på stranden och solat och vi har haft fint väder varje dag :D
Det är otroligt härligt att ta en liten paus och bara göra ingenting!!! Jag vill njuta av dem sista dagarna här och inte tänka på något annat än att sola och bada så kommer jag ta blogg ledigt en stund.
Jag hoppas ni alla kan stå ut :D

Ha en mysig alla hjärtans dag!

En liten komentar
Postat av: Anonym

du vet att det bara är max 10grader i hela spanien va? överallt, och jag tror inte direkt att du är på något superduperställe där det är varmt, när det är kallt i hela spanien

2011-02-15 @ 16:21:39

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Lovisa

fin blogg :)

2011-02-15 @ 16:55:10
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: Hemlis

Ha det bra på Gran Canaria! Tur med vädret har ni också!



Och till den som skrev förra kommentaren: Gran Canaria tillhör Spanien. Och är varmt. ;)

2011-02-16 @ 07:24:32

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: sara <3<3

ja vet min älskade eelsa ;) har du de skönt i spanien ? ♥♥ kolla gärnain på mi nya blbogg hehe ;)

2011-02-16 @ 13:34:27
URL: http://www.anurlunda.devote.se

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: ELSAS FOLLOWER 1 (hahahanhanhannahanhan) :D

SÖHKNAJ DEJJJJ :D

2011-02-17 @ 20:56:43

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: SOFIA

hoppas du har det superbra :)

2011-02-17 @ 21:09:20

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0