HM-Tävling

Skärmavbild 2011-06-28 kl. 12.47.16

Tänkte dra igång en super tävling! Kul va? Du kan vinna 1000 kronor på h&m så du kan handla sommar kläder, ge bort i födelsedags present, eller vad du vill!

Du gör såhär:
- kommentera att du är med -> kom ihåg att skriv din E-mail!
- Gilla min blogg på bloglovin HÄR

För att öka dina chanser att vinna skriv ett inlägg in din egen blogg (jag rekommenderar det starkt!)
Om du skriver ett inlägg så kom ihåg att skriva det när du lämnar kommentaren!

Tävlingen avslutas den 20 juli!

Lycka till ♥

Jag är med i denna tävling om ni också vill det gå in HÄR

En liten komentar
Postat av: patricia

kul :D lycka till!

2011-06-28 @ 23:40:52
URL: http://patriciajacobs.myshowroom.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: T E J J

HAHAHAAHAHAHAHH!!



Nu har jag i alla fall tatt bort bilderna, nöjd då eller?

2011-06-29 @ 11:50:23
URL: http://tejj.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0