Jag har varit med bästa Teddi

Hello! Nu så kan jag berätta varför jag inte har kunnat blogga på ett tag. Fredagkväll så kom min kompis Teddi och har varit här sedan dess. Jag har inte velat blogga när hon var här och jag glömde dessutom säga till er att jag inte skulle blogga.
Men nu är jag här!


En liten komentar
Postat av: T E J J

Säg till mig på sms när du har lagt upp bilderna på facebook. Förresten...jag saknar dig som fan just nu, jag vill tillbaka till dig och ditt underbara land NU <3



Asså seriöst, NUUUUU!

2011-06-26 @ 19:53:11
URL: http://tejj.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll

Postat av: gustaf

you sexy girrrrrl! grrrrrrrrrrr!!!

2011-06-27 @ 16:49:12

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0