Litet tips!

Hello!
Tänkte sätta igång med veckans tips igen..

Idag tänkte jag prata lite om fantasi.
Jag kan sitta och kolla på TV och plöttsigt hittar jag på en jätte bra idée och måste genast springa och fota det.
Så var det för mig igår! Jag hade inget att göra så jag satt och kollade på några bilder och fick en riktigt bra idée.

Såhär blev bilden!

Vad tycks?
Det enda man behöver tänka på är...ALLT! Haha, en bra sak är att gå runt i huset och kolla på allt som fins omkring dig. Då hittar man ofta på någon rolig sak att fota^^

En liten komentar
Postat av: PETRA - foto & vardagsblogg

sv: hihi, taaack! :D

jo det är bara bra med mig :) okeej, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig med :D

2011-03-21 @ 19:28:00
URL: http://disarray.blogg.se/

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0