Svar x 4

Fråga 1: Är det dom du har bakat? Jättefina isåfall! Puusssssssssaaaarr pååå dajjj!!!

Fråga 2: fick du platsen på auditionen??!!! lycka till iaf, fast jag vet att den var igårkväll... kraaaam!

Fråga 3: Du vet att det bara är max 10grader i hela spanien va? överallt, och jag tror inte direkt att du är på något superduperställe där det är varmt, när det är kallt i hela spanien

Fråga 4: Inte för att vara jobbig nu men, hur mycket kostade dem??


Svar 1: Nej jag har inte bakat dom! Men det är mitt mål<3 Puss puss Lina!

Svar 2: Japp! Fasst det var bara att gå dit och ställa sig i en kö :D

Svar 3: När jag var i Spanien så var jag i Puerto Rico och där var det ca: 20-25 grader så då måste jag nog ha varit på ett superduperställe i alla fall^^ Haha!

Svar 4: Haha, det är ingen fara Mika! Dem kostade: 550:- Köpta här

Tack för era kommentarer!

En liten komentar
Postat av: anonym

hej! asså jag menar om du fick såhär platsen i filmen, om du fick "jobbet" :) kraaamiss

2011-03-05 @ 18:28:53

Vad tycker du om min blogg?

View Results
Create a Poll




Whats your name:
Kom ihåg mii?

Epost: (bara jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0